Latvijas Zaļāko zīmolu TOP50 dominē pārtikas, dzērienu un piena produktu zīmoli

Atpakaļ
Dalīties
Pāriet uz galveno saturu

Latvijas Zaļāko zīmolu Top50 vairāk nekā divas trešdaļas veido pārtikas, dzērienu un piena produktu zīmoli. Savukārt par 3 viszaļākajām nozarēm Latvijas iedzīvotāji atzinuši skaistumkopšanas, sadzīves ķīmijas un dzērienu nozares, liecina Latvijas Zaļā punkta sadarbībā ar “DDB Latvia” veiktais zaļāko zīmolu topa pētījums.

Kopumā 44 no Latvijas Zaļāko zīmolu TOP50 ir vietējie zīmoli, no kuriem 40 ir Latvijas Zaļā punkta klienti. Iedzīvotāju prāt zaļākie zīmoli ir “Latvijas Valsts meži”, ASV automašīnu ražotājs “Tesla” un ķermeņu kopšanas zīmols “Seal”. Specbalvu par visstraujāko izaugsmi Zaļāko zīmolu topā ir nopelnījis zīmols “Rasa”.

Aptaujas rezultāti arī rāda, ka 47% iedzīvotāju dod priekšroku tiem produktiem, ko ražo videi draudzīgi uzņēmumi, bet 55% – prioritāri izvēlas ekoloģiskos tīrīšanas līdzekļus un kosmētiku. Turklāt liela daļa aptaujāto jeb 61% ir gatavi maksāt vairāk par produktiem ar pilnībā dabīgām sastāvdaļām.

Iedzīvotāji tika lūgti novērtēt arī vides zīmolu līderus, kur vislielāko iedzīvotāju novērtējumu saņēma Latvijas Zaļais punkts.

Iepazīsties ar visu Zaļāko zīmolu pētījumu ŠEIT