Jaunumi

Zināmi Latvijā mīlētākie, zaļākie un drosmīgākie zīmoli

22. Septembris, 2016

Ceturdien, 22. septembrī, koncertzālē Palladium jau 12. reizi notika DDB Consulting, GFK Custom Research, žurnāla Kapitāls, Latvijas Zaļā punkta un PHD Latvia rīkotā Latvijā Mīlētāko zīmolu topa laureātu apbalvošanas ceremonija.

Šogad Latvijas Mīlētāko zīmolu topa pirmajās vietās nemainīgi stabilas savas vietas saglabā Google un Inbox. Tikmēr trešajā vietā no sestās pakāpies Facebook, kam seko Youtube un pirmo piecinieku godpilni noslēdz Swedbank.

Patērētāju prāti un uztvere kļuvusi zaļāka, tāpēc sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu šogad pirmo reizi Mīlētāko zīmolu topa vēsturē tika noskaidroti arī Latvijas Zaļākie zīmoli. Par zaļāko Latvijas zīmolu patērētāji atzinuši dabīgās kosmētikas flagmani – MADARA.Zaļākā zīmola topa laureātu sveica Latvijas Zaļā punkta valdes priekšsēdētāja Sigita Namatēva.

Otrajā un trešajā vietā zaļo zīmolu saimē ierindojas citi pašmāju zīmoli Seal un kosmētikas zīmols Dzintars, kam seko vienīgais ārzemju zīmols Zaļo zīmolu TOP10 – Borjomi. Piekto vietu videi draudzīgumā Latvijas sabiedrības acīs ieņem maizes ceptuves zīmols Lāči.

Par kvalitatīvāko zīmolu šogad patērētāji atzinuši Nike. Par izdevīgāko -  veikalu tīklu Maxima. Savukārt Rīgas Melnais Balzams izceļas starp pārējiem topa zīmoliem kā unikālākais zīmols. Visstraujāko izaugsmi pret pagājušā gada pozīcijām šogad piedzīvojis finanšu institūcijas Altum zīmols, savukārt par zīmolu Segla mēs dzirdēsim vēl daudz, jo tieši šis zīmols ieguvis speciālbalvu kā zīmols ar potenciālu. Par ietekmīgākajiem zīmoliem sociālajos tīklos šogad kļuvuši Delfi un Liepājas pilsēta.

Sadarbībā ar PHD Latvija arī šogad tika noteikti un apbalvoti Latvijas Drosmīgākie zīmoli, kas ar saviem darbiem un idejām ir spējuši pārsteigt, iedvesmot un pārkāpt ierastās robežas. Par gada drosmīgāko zīmolu ekspertu žūrija atzinusi CSDD, kas spējuši ļauties drosmīgiem un efektīviem eksperimentiem.

Par atziņām un skatu zīmolu nākotnē Mīlētāko zīmolu topa ceremonijā parūpējās DDB Consulting stratēģiskais direktors Edgars Lapiņš, savukārt globālā zīmolvedības un konsultāciju uzņēmuma Interbrand Centrāleiropas un Austrumeiropas vadītājs Ēriks Andrejs Smutnijs (Eric Andrew Smutny) savā runā norādīja uz tiešām sakarībām starp biznesa izaugsmi un zīmola spēku. Lai nopietnas sarunas nekļūtu pārlieku nopietnas, uz skatuves kāpa Jānis Skutelis, kurš mācīja sanākušajiem, kā pareizi mīlēt. Un, protams, arī smaidīt.    

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

Pilno zīmolu topu iespējams apskatīt mājas lapā zimolutops.lv, taču visplašākais Latvijas un Baltijas valstu zīmolu topa apskats ar ekspertu komentāriem pieejams žurnāla Kapitāls oktobra numurā.

Pieraksties jaunumiem epastā

Lietojot zalais.lv vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar mūsu Privātuma politiku