Jaunumi

Pirmoreiz Zīmolu topā noskaidroti Latvijas zaļākie zīmoli

16. Septembris, 2016

Jau nākamajā nedēļā koncertzālē Palladium norisināsies DDB Consulting, GfK Custom Research Baltic, Kapitāls un PHD Latvia kopīgi veidotā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija.

Šogad, sadarbojoties ar Latvijas Zaļo punktu, Mīlētāko zīmolu topā ir jaunums – Latvijas Zaļāko zīmolu tops. Tajā ieraudzīsim pašmāju un ārvalstu zīmolus, kuri Latvijas pircēju prātos ieņēmuši vietu kā videi un cilvēkam draudzīgākie.

"Lai arī cilvēki pret zīmoliem šogad kļuvuši kritiskāki, tomēr vairāk nekā piecdesmit pētījumā iekļautajiem zīmoliem Latvijā izdevies mīlētāju skaitu palielināt. Visveiksmīgāk tas izdevies tehnoloģiju un interneta mediju nozares zīmoliem. Priecē fakts, ka Latvijas Zaļāko zīmolu TOP50 dominē pašmāju zīmoli, tātad novērtējam Latvijā radīto kā dabīgāku un videi draudzīgāku. Bet to, cik lielā mērā zīmolu “zaļums” ietekmē pozīciju mīlētāko zīmolu topā, noskaidrosim svinīgājā ceremonijā un žurnāla “Kapitāls” oktobra izdevumā,” komentē DDB Latvija izpilddirektors Andris Rubīns.

 

Kā ierasts, pasākuma laikā tiks sumināti gan TOP 10 mīlētākie zīmoli Latvijā, gan zīmoli, kas atzīti par labākajiem 5 kategorijās – Unikālākais, Kvalitatīvākais, Izdevīgākais, Straujāk augošais un, protams, Zaļākais Latvijas zīmols. Zīmolu dzīve sociālajos medijos jo dienas, jo vairāk kļūst par neatņemamu zīmolu personības daļu, tādēļ arī šogad tiks apbalvoti zīmoli, kas spējuši piesaistīt auditoriju Latvijā populārākajos sociālajos tīklos -- Draugiem.lv, Facebook, Twitter un Instagram. Neiztrūkstošs ir arī Drosmīgākā zīmola tituls, ko pasniegs PHD Latvia un titulu Zīmols ar potenciālu, ko apbalvos GfK Custom Research Baltic.

 

Šogad Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā uzstāsies DDB Consulting stratēģiskais direktors Edgars Lapiņš, kurš dalīsies atziņās par gaidāmo zīmolu attīstībā 2017. gadā. Savukārt Ēriks Andrejs Smutnis (Eric Andrew Smutny), globālā zīmolvedības un konsultāciju uzņēmuma Interbrand Centrāleiropas un Austrumeiropas vadītājs stāstīs par mijiedarbību starp biznesa izaugsmi un zīmola spēku. Nopietnās sarunas noslēgs ne mazāk nopietnais Jānis Skutelis ar īsu pamācību mīlēšanā.   



Arī šogad sadarbībā ar portālu DELFI tiks piedāvāta pasākuma interneta tiešraide.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada, un tas ir svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu mērījumos un atspoguļošanā.



Pieraksties jaunumiem epastā

Lietojot zalais.lv vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar mūsu Privātuma politiku